Model House

Igår så åkte jag, min tvillingsyster Ebba, mina bästavänner Linda och Elin och våra mammor till Model House i Stockholm. Linda och Elin bjöd med oss dit och det var så roligt! Håret fick vi fixa själva men vi blev sminkade och
fotograferade där. Det ända dåliga enligt mig är väl att bilderna är väldigt dyra att köpa. En gruppbild valde vi och fick helt gratis medan en bild på mig och Ebba fick vi betala men det var värt det. Alla vi tog även enskilda bilder, men jag tyckte verkligen att ingen av de bilderna blev bra även fast de andra sa att de blev det. Är nog väldigt självkritisk.. Men med dessa två bilder blev jag faktiskt väldigt nöjd med, bra bilder på alla oss!
 
Var verkligen jätteroligt att få göra det här med sina bästavänner! Ett bra minne med varandra. By the way, något jag inte hunnit berätta är att i tisdags när jag var på gymnastikläger i Västerås hamnade jag helt snett med foten och stukade den. Har haft svårt att gå men vill inte ha några kryckor, känns som att det är mycket värre då. Foten är ganska svullen, men det blir bättre och kan gå lite i alla fall, går bara väldigt segt haha.
En till sak är att jag har funderat på om jag ska sluta blogga, det är därför uppdateringen har varit usel. Tycker det är såå roligt att blogga men finns några anledningar till varför jag kanske slutar. Men jag får se hur det blir med det.
Sportlovet är i alla fall bra för mig förutom foten då. Har shoppat lite som jag ska lägga upp bilder på strax, kanske blir ikväll eller imorgon. Fortsätt ha en bra dag så hörs vi!


Maja

Sluta inte blogga!! Så kul att läsa ju.
Hoppas foten mår bättre snart :)
Kram

Svar: Ska fundera på det, kanske ska skaffa en annan blogg :) Tack så mycket! Kram
Sanna Lingman

Patricia Karlsson

Vad fina ni är! Kika gärna in hos mig också och lämna en liten kommentar! <3


Blogg: http://patriciakarlssons.blogg.se/
Martina

Så kul! Och vad fina ni var allihop! :D

Vill passa på att tipsa om att jag har en TÄVLING på min blogg nu för alla som gillar snygga naglar. Gå gärna in och kika på http://dearborderline.blogg.se :)


Blogg: http://dearborderline.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR