About Me.

Fick ett förslag förut om jag kunde berätta lite mer om mig själv och tänker därför göra det i det här inlägget.

Jag är född år 1999 i närheten av Stockholm. Redan som tvååring började jag att träna gymnastik och gör det fortfarande (som jag redan skrivit i ett tidigare inlägg). På fritiden, förutom träningen, så går mycket åt min tid åt att plugga. Inte världens roligaste, men jag satsar på skolan och för bra betyg så att jag ska kunna få flera möjligheter i framtiden. Men förutom plugget så hinner jag ändå med massa andra saker. Nu får tiden brukar jag blogga, kolla på serier, träffa mina vänner, åker in till Stockholm, shoppar och bara tar det lugnt som vilken tonårstjej som helst. Försöker att umgås med min familj och mina djur mycket eftersom att de betyder så mycket för mig. Sen så går mycket av min fritid åt att tweeta till Justin och The Fooo, lyssna på deras musik, rösta på dem i tävlingar och sen ibland åka och träffa The Fooo (om jag har tur). Ja, jag är en fangirl ;)
Det är väl ungefär vad jag gör på fritiden. Jag fick även en fråga om jag har något jobb. Svaret är att nej jag har inte direkt ett jobb utan varje söndag så är jag gymnastiktränare för 6-7 åriga tjejer och tjänar lite pengar bara. Men det är mest för skojs skull och inte direkt ett jobb haha.
Tror inte det är direkt nå mer jag skulle skriva just nu, men om ni undrar något så kan ni bara kommentera eller maila mig! Kram
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR