Dagen

Förlåt för att det varit dålig uppdatering idag men det är bara för att jag haft lite att göra.
Först var det skola och hade prov i biologi som faktiskt gick ganska bra! Kom hem ungefär klockan 14.30 och då åt jag mest och tog det lugnt. Klockan 4 kom sedan min kompis Wilma och klockan 5 åkte vi och några andra och kollade på JNM (Nordiska mästerskapen för ungdomar). Det var bara kval idag och de som vann var GT vikingarna. Grattis till dem!
Det slutade ungefär klockan 20.30. Vi var hemma runt 21.30 och då var jag så trött att jag verkligen inte orkade blogga. Men nu orkade jag det!
En bra dag var det i alla fall. Mycket snö kom, JNM kval och The Fooo uppträdde på idol. Säger god natt nu så hörs vi imorgon :*
 
(Min vän Nora på bilden)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR