Fooo Day

Så idag har jag spenderat ungefär 7 timmar utanför The Fooos studio men det var värt det!
När jag och Ebba kom ut från Coop så hörde jag Ebba säga: "Men hallå det är ju dem". Jag kollar mig då runt och ser Felix, Ogge och Oscar. De börjar gå över gatan och då ropar Ebba "Hej Oscar!". Han vänder sig om mot oss och säger "Hej!" sen kommer han tillbaka till oss. Han kramar först mig länge, frågar hur jag mår och sen kramar han Ebba. Vi pratade ett litet tag, men man såg att de hade bråttom så vi frågade inte om någon bild då. Det var så himla skönt att vi krama om honom! Bara jag och Ebba + Oscar i ett litet tag.
Detta var ungefär runt 3, men sedan hade de gått in i studion. Klockan 4 hade de sedan #FoooXmas och eftersom vi såg dem sprang alla foooers efter dem. Då fick jag både kram av Felix och Omar, men tyvärr ingen av Ogge :/ Jag hann inte heller då ta någon bild med dem, utan det var klockan 7 som Oscar kom ut med Kat. Då fick jag en till kram och ta några bilder. Underbart att träffa dem igen! Tyvärr blev inte bilden på mig den bästa men who cares? Jag träffade ju ändå dem så I'm happy!

Blev en jättebra dag för mig! Hoppas den blev lika bra för alla er <3
 


Johanna NB

Jättefin blogg och vad söta du och Oscar är :) ❤

Svar: Åh tack! :) ♡ 
Sanna Lingman


Blogg: http://nbjohanna.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR