Happy Saturday

Det är lördag idag och det har snöat idag igen so I'm happy. Ska äta nu och sen kommer jag bara ta det lugnt ikväll. Mormor är här och mina föräldrar har åkt iväg under en dag så kommer nog se på film med henne senare.

Bloggas mer ikväll :*


Linnea

Kan du inte berätta om alla grupper du har tränat med eller har det bara varit samma? :) hur duktigt tror du att smgk kan bli, kommer de som du tränar bli duktiga? :)
Kram

Svar: Vill du att jag skriver om det i ett inlägg eller bara svarar dig? :)
Kram
Sanna Lingman

Anonym

Du kan väl skriva ett inlägg om det? :)
Kram Linnea

Svar: Visst, fixar det imorgon eller nästa vecka! :)
Sanna Lingman

Bea

Detta kommer kanske låta lite creepy... men min första tanke var typ hur otroligt fin du är! Ser så naturlig ut :)
Aja, fin blogg du har i alla fall :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
Sanna Lingman


Blogg: http://beatricekullander.blo.gg



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR