Hello December

Det är första december vilket betyder att det är första advent och nedräkningen till julafton har börjat. Åh älskar verkligen julkänslan som jag har. Det ändå som saknas är snön men den borde komma snart, right?
Jag hoppas på att de här kommer bli en bra månad. Måste åka in till Stockholm snart och köpa lite julklappar. I år kommer jag lägga ner mycket pengar på det, blir roligare och tror att alla släktingar kommer uppskatta deras presenter i år av mig.
Åh juste, julkalendern startar ju idag om jag inte har helt fel. Har kollat varje år så det har blivit som en tradition, måste bara kolla även fast det kanske är sjukt dåligt haha ;)
Önskar er en sista bra månad av 2013, kram.


Anonym

Hej sjukt fin blogg! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Sanna Lingman




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR