Merry Christmas!!

Vill börja med att säga God Jul till er alla och hoppas ni alla har en underbar dag!
Min dag har varit jättebra! Ätit god mat, fått spendera bra tid med släkten osv. Gjorde nu ett snabbt kollage på i stort sett allt jag fick i julklapp. En väska från Victorias Secret, Pure Seduction i bodylotion, Pure Daydream i bodymist, 2 håroljor, handkräm & fotkräm, Someday special editon, ett paket från The Body Shop, nagellack, 250kr på Gina Tricot, 2500kr, ett par gymnastikshorts, karamellstänger och en ansiksmask. Sen fick jag även en Justin handduk, ett Justin påslakan, ett grönt EOS och ett lip butter från The Body Shop. Tänkte göra en video där jag visar alla julklappar nu och sen tänker jag även göra ett inlägg där jag berättar om alla hudprodukter + parfymer och håroljorna. Kika in på bloggen då vetja! ;)
 
Kommentera gärna något ni fick i julklapp iår!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR