SMGK - Sigtuna Märsta Gymnastikklubb

Nu tänkte jag svara på lite frågor som jag fått om mitt gymnastiklag jag tränar i och den grupp jag tränar.

  • Vilka grupper har du tränat eller har det bara varit samma?

Jag blev ledare den här hösten och har bara varit ledare för en grupp. Nån gång har jag hoppat in om hjälpt någon annan grupp, men jag är bara ledare för en och samma grupp.

  •  Hur duktigt tror du att SMGK kan bli?

Jag vet inte riktigt hur det går för alla grupper, men jag tror att vi kan komma en lång väg om alla bara satsar. Om ett år får vi våran egna hall och om vi håller oss taggade och peppade tror jag att vi kan komma långt. Hur långt vet jag faktiskt inte.

  • Kommer de som du tränar bli duktiga?
    De jag tränar just nu har under bara höstterminen blivit väldigt duktiga! De kör inte världens svåraste volter just nu, men alla har utvecklats väldigt mycket och om de fortsätter så tror jag att flera kommer komma långt i gymnastiken!
     
    Sen fick jag även en fråga om jag kunde lägga upp en bild på mitt lag eller laget jag tränar. Här har ni en bild på mitt lag som är från i våras innan USM, därför är inte alla med på bilden men hittade inte så många bättre tyvärr :/

 

 

 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR