Veckorna bara rusar förbi

Har inte tänkt på det förrän nu men det är bara 3 veckor kvar av det här året. Kan verkligen inte fatta det. Det blev ju nyss 2013? Kommer ihåg att jag i början av året sa att det här skulle bli ett bra år och det har det faktiskt blivit. Har hänt mycket under året så funderar på att göra ett inlägg där jag skriver lite om året och sammanfattar allt i en bild. Ni får kommentera om ni tycker det skulle bli bra/dåligt om ni vill :)
Ska nu ta och plugga lite, även fast jag bara skulle vilja gå och sova nu haha.
Måste även säga förlåt för att jag kanske inte har världens bästa uppdatering. Nu med skolan hinner jag bara ungefär 1 inlägg och ibland 2 inlägg per dag. Fokuserar verkligen på skolan så det får bli 1 inlägg per dag under några dagar till, men under jullovet kommer jag hinna blogga mycket!
Ha en trevlig kväll nu!


Magdalena

Jag tycker att du ska skriva om året!

Johanna

Rolig idé :)
En fråga, hur duktiga är gymnasterna som du tränar, vad kör de för något?
Vad har du för mål själv inom gymnastiken? :)
Kram

Svar: Gymnasterna har precis börjat köra flickisar och frivolter till/på uppbyggnad. Det här är första året för vissa så från början av hösten kunde vissa knappt hjula. De är inte redo för att tävla än men vi kanske ska ut nästa med dem på en tävling nästa termin:)Mina mål själv inom gymnastiken är att mitt ena knä ska bli bra. Har just nu tagit en vilopaus under julen men ska se om jag kan börja träna i början av januari. Då kommer jag börja satsa mot alla JSM krav. Kommer nog satsa mest på dubbel med halv volter och bakåtskruvar på tumbling, så jag är väldigt taggad inför 2014!Kram
Sanna Lingman

Madeleine Stark

så himlasöt! vad är det för ras?

Svar: Det är en westie! :)
Sanna Lingman


Blogg: http://maddysplaces.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR