Cozy

Det är tisdag, jag har varit i skolan och nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt. Vet inte varför, men det känns som att det är massa snö ute och att julen snart är här. Mysig känsla. Hoppas verkligen på att vintern verkligen kommer snart för på söndag är det ju första advent och sen är julen här. Måste nog säga att julen är favorit högtiden. Så mysig och rolig!
Har inte så mycket mer att skriva om just nu. Behöver lite inspiration så har du något önskeinlägg så kommentera gärna!


Magdalena es muy guapa

Hello Sanna!
Nu är det Magdalena den coola och bästa men jag ville bara säga att din blogg är rolig.
Juste jag glömde en grej! Snälla kan jag få en 🍪 kaka eller en 🍫 godis! Hoppas att du ser smileysen annars fattar du inte kanske.
Tack och hejdå

Svar: Tack Magda mitt största fan. Du kan få en godis eller en kaka nån gång när du inte anar det hoho. Jag ser smileysarna haha. Bye bye Magda guapa
Sanna Lingman




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR