Warm up.

 
Tänkte starta med ett inlägg där jag berättar lite saker om mig så att ni liksom lär känna mig lite.
Jag har haft en blogg på devote.se i ungefär 2 månader men har nu bestämt mig för att börja blogga på blogg.se istället.
På fritiden tränar jag gymnastik 4 ggr i veckan. Gillar annars att shoppa, blogga, vara med vänner, och mycket mer.
Älskar Justin Bieber
Älskar även The Fooo men är inte direkt besatt av dem.
Försöker alltid vara nyttig, men klarar mig knappt i en vecka haha.
Sprutor är bland det värsta jag vet.
Jag är ganska envis av mig. Vill jag ha nått så kämpar jag för det.
Glad person som skrattar mycket.
 
Det var lite om mig bara.
Kommentera om det är något mer ni undrar eller så kan ni kontakta mig på [email protected]. Kommentera gärna om ni har några förslag på vad jag kan skriva om, älskar förslag!
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR