Wish me good luck!

Har under längre tid försökt börja med att träna mer och äta nyttigt, men har aldrig lyckats. Men nu har jag faktiskt bestämt mig för att jag verkligen ska försöka bli mer nyttig och t.ex. köra mer styrka hemma + gå en powerwalk då och då eller ta en springrunda. Ser faktiskt det som ett mål att klara av det här. I sånna fall får jag bara dricka läsk 1 gång i veckan och äta chips och godis en gång i veckan + popcorn en gång om jag vill ha det. Tänker göra det först och främst för att jag ser det som ett mål, men sen vill jag även få bättre kondition och styrka som även är bra för gymnastiken. Ska inte ljuga och säga att jag inte alls gör det för att få en finare kropp, det finns ju också med lite. Men att jag ser det som ett mål och att det är bättre för gymnastiken är min största motivation!
Har redan brytit det här den här veckan så startar nästa vecka haha.
WISH ME GOOD LUCK!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR