Cute

Har inte något speciellt att blogga om just nu så då kan jag berätta lite om gårdagen om KM, eller SMGK Pokalen som det nu heter. SMGK Pokalen är en tävling inom föreningen där vi tidigare år haft att man tävlat en och en, men i år gjordes det om så att man tävlade i små lag, runt 5 pers, i olika klasser. Mitt lag var i den högsta klassen där vi blev ihop blandade med killtruppen. Var jättekul att tävla i grupp + att jag lärde känna personerna i mitt lag bättre, i alla fall några av dem! :) Mitt lag vann tyvärr inte men alla lag fick ändå ta något från ett prisbord. Då valde jag en liten, väldigt liten, parfym av Nina Ricci. Jättegullig och luktar helt ok. Fick även med en liten flaska shampoo men orkade inte ta kort på det haha.
Var i alla fall en bra helg även fast jag var helt slut efter KM + 2,5 timmars träning. Skola imorgon så ska duscha, fixa lite och sen sova. Kramizz





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR