2013 - Top Things

  Tänkte egentligen skriva det här inlägget igår, men hann verkligen inte så det får bli nu istället!
Skriver om de bästa från 2013.
 
Året startade ganska bra med att den 24 April var det dags att gå på Believe Tour och se Justin! Det var en helt sjuk känsla att få se sin idol för första gången och vara så nära honom. Det är den dagen jag gråtit som mest, varit som lyckligast och mått bäst. Kommer verkligen aldrig glömma den dagen!
Genom Believe Tour fick jag även reda på bandet The Fooo och jag tyckte direkt att de var otroligt bra och nu har jag varit en foooer i ungefär 8 månader. De har varit en stor del av det här året nu. Jag har försökt åka in och träffa de så mycket som möjligt, var med och "firade" Felix när han fyllde år, har twittrat till dem, lyssnat på deras musik och stöttat de i 8 månader. Även de betyder så mycket för mig och det har förändrat mig en del. Mår bättre med dem i livet och är otroligt tacksam för dem! Första gången jag såg dem var på Believe Tour och efter de har jag sett de live på Plattan, sommarkrysset och snart ska jag på deras konsert den 5 April i Annexet! Kommer bli så roligt, verkligen taggad!!
Det som också gjorde 2013 så bra är att jag och familjen åkte till USA i ungefär en månad, sen har det bara hänt massa blandade saker. Vart med mina bästa vänner som jag även firade nyår med. 2013 var faktiskt ett väldigt bra år och jag tror att 2014 kommer bli ännu bättre!
 

 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR