Dagen

Hej på er allihopa!
Idag hade jag bara slöjd hela dagen eftersom att på våran skola har vi något som kallas block, alltså inte
block man skriver i utan man fokuserar på ett ämne några gånger i veckan. Svårt att förklara haha.
Men i alla fall, just nu har jag ju slöjd och det har varit lugn och slapp dag. Annars har jag bara kollat på ett avsnitt av PH, tränat, ätit osv. Inte alls mycket som hänt. En sak är ju att ännu ett till PLL avsnitt kommit ut! Tänkte kolla nu ikväll men hann inte utan ska gå och sova nu, kollar direkt efter skolan imorgon istället! ;)

Btw; Kommer bli lite sämre uppdatering nu under en tid p.g.a. skolan men varje dag ska jag skriva minst ett inlägg. Skriv jättegärna önskeförslag så bloggar jag om det direkt!
Kram på er!


Linn

Gör ett inlägg om dina kompisar

Svar: Vad vill du att jag skriver om mina kompisar? :)
Sanna Lingman

Melissa

Ska du vara med på Smgk's klubbmästerskap? Ska dem du tränar vara med, tror du det kommer gå bra?
Jättefin blogg btw :) <3

Svar: Jag har svarat på det i det näst senaste inlägget! :)Tack, kram <3
Sanna Lingman




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR