Favoriter Just Nu

I det här inlägget tänkte jag berätta om mina favorit parfymer/bodymists som jag har just nu. Inte de jag tycker luktar godast utan de som jag gillar att använda mest nu.

Först är det bodymisten Pure Daydream från Victoria's Secret. Den luktar Pearl Orchid & Pink Currant. Jag fick den i julklapp och har använt den väldigt ofta sen dess. Den luktar så himla gott och fräscht!

Justin Bieber's The Key är en stor favorit och det är väl den hela tiden egentligen för mig. Den luktar sött, fruktigt och elegant typ, jättegott! Vågar inte ta så många sprut av den eftersom att jag inte vill att den ska ta slut men älskar verkligen lukten!

3:e och sista favoriten är Coconut Passion från Victoria's Secret. Den luktar vanilla & coconut. Egentligen tycker inte jag om cocosnöts lukt om det blir för starkt, men den här tycker jag inte är en så stark lukt utan den blandas bra ihop med vaniljdoften. Love it!


Matilda

Man ser att du använt Coconut Passion. :) Själv vill man ha Mango temptation! :D

Svar: Mango Temptation har jag också, luktar underbart gott! :D
Sanna Lingman


Blogg: http://joyoflife.webblogg.se/
Anonym

coconut passion luktar så himla gott!
Fin blogg!

Svar: Aa verkligen!
Åh tack! :)
Sanna Lingman


Blogg: http://Fannymarie.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR