New week, new possibilities

Hej på er!
 Det är en ny vecka med nya möjligeheter ;) Jag är typ frisk nu, kan gå i skolan men inte träna, så det är väl
rätt så skönt! Skolan gick rätt så snabbt idag även om det var riktigt segt att gå upp imorse. Trodde det var helg så blev riktigt besviken när jag vakna haha. Men förutom skolan har jag bara tagit det lugnt hemma. Kollat på PH, ätit, halvsovit och inget mer än det. Jag har sån lust att gå och sova nu men klockan är bara halv nio typ så kommer ändå inte kunna somna. Blir nog att lyssna på musik innan jag sover.
Hoppas ni hade en jättebra dag så bloggas det mer imorgon!
(Gammal bild)


Sofia

Hur länge har du gått på gymnastik?

Svar: Sen jag var 2 år, alltså i 12 år ungefär :)
Sanna Lingman


Blogg: http://sofiazzz.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR