Nyårslöften

2014 är här och såklart måste man ha några nyårslöften!

Mina löften har jag väl egentligen försökt klara hela hösten också men nu ska jag verkligen hålla mina löften!

1. Börja träna mer ofta & då räknas inte gymnastiken in. Jag ska försöka ut och springa mer & köra styrka hemma.

2. Satsa på bloggen! På sista tiden har jag slarvat med inlägg & ibland har det till och med varit en dag då jag inte bloggat någonting. Ska försöka att blogga minst 2 inlägg per dag, men 1 inlägg per dag kommer det alltid bli! Men jag är taggad att blogga det här året!

3. Börja göra skolarbeten & plugga i tid. Var lite för stressigt ibland förra året så ska verkligen tänka på det iår!

 
 
Har ni några nyårslöften? :)


freja

mitt nyårslöfte är att börja träna på gym :)


Blogg: http://frejamarley.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR