Take Me Back

Guud vad jag saknar värmen, sommaren och USA. Nu har det blivit vinter på riktigt här och visst är det lite cozy men skulle verkligen vilja ha sommar nu! Mest av allt är det nog USA som jag saknar som mest. I South Padre Island,
där bilden är tagen ifrån, låg vi mest vid stranden med havet framför oss. Där stannade vi i ungefär en vecka och sen åkte vi vidare till Austin, Texas där vi shoppade, åt riktigt god mat och slappade vid poolen och vid Lake Travis. Miss it so much. Det ända jag ångrar från den resan var att jag inte hade så jättemycket pengar med mig att shoppa för så det var synd. Men fick ändå med mig en hel del hem!
Som tur åker familjen i alla fall tillbaka dit i år igen. Längtar så mycket och ska spara nästan alla mina pengar till shopping där. Bara ungefär 6 månader kvar nu, tills dess får jag stå ut med kylan haha.

 


Cathrine petersson

Härligt :)


Blogg: http://bloggbycathrine.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR